Kroatien bilder!

Här kommer entligen bilderna! Har gjort en mjukglasssmet idag. Den ska stå över natten och sen har jag maränger i ungnen, mkt bak idag, jaja här kmr ialla fall bilderna! :D
En jättefin strand som heter Baska.
En dag åkte vi till Venedig över dagen. Det var jättefint och jättevarmt där, man ville bara hoppa i vattnet
men det är ju väldigt smutsigt vatten just där.
Mmm, Äääkta italiensk Pasta! Den var supergod.
Gondoler! :D Vi åkte tyvärr inte, det kostade så mycket. 3000:-
Tillbaks i Kroatien.
Så här skrynklig blir man om man badar jättemycket :D
Visst är jag duktig!?? :P
Krk är ön vi var på!
Ett fint ställe, Jag kommer inte ihåg vad de heter, fint var det ialla fall!
Jag gjorde ett hjärta i sanden, snyggt va!?? :D
Det var lite bilder från kroatien och Venedig! Ska snart äta, vi ska åka och hämta maten från en Pizzeria :P
Hörs! /Edith♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0